Mokymų programos ir seminarai mokyklų bendruomenėms
Mokymų programos dalyviams išduodami kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai. Programos įgyvendinamos tiek tiesioginiu, tiek ir nuotoliniu būdu.

Grįžtamasis ryšys
Mokymų programa mokyklų bendruomenėms „Grįžtamojo ryšio taikymas bendradarbiavimo kultūros stiprinimui mokykloje“
Programos trukmė 40 val. (Galimas programos įgyvendinimas dalimis)
Apie Grįžtamasis ryšys – tai reiškinys, vis labiau besiskinantis kelią į mokyklas. Pedagogui tai ir praktinis įgūdis, kuris padeda ugdytis tiek didaktines, tiek ir bendrąsias kompetencijas, padedančias geriau bendrauti tarpusavyje, palaikyti konstruktyvų ryšį su mokinių tėvais. Kaip grįžtamojo ryšio taikymas leidžia tobulėti ir augti mokytojui bei kokią įtaką daro visai mokyklos kultūrai? Į šiuos klausimus atsakymų ieškokime kartu, dalyvaudami mokymuose, kurių metu bus suteiktos ne tik teorinės žinios apie grįžtamąjį ryšį mokykloje. Taip pat – treniruojami praktiniai įgūdžiai, padėsiantys sėkmingiau taikyti grįžtamojo ryšio būdus bei mokytis jį priimti kaip dovaną, padedančią augti tiek mokytojui, tiek ir visai mokyklos bendruomenei. Mokymai apima dvi grįžtamojo ryšio taikymo mokykloje sritis: • kolegialus grįžtamasis ryšys pedagogų bendruomenėje; • grįžtamasis ryšys mokinių tėvams.
Dalyviai Visų dalykų mokytojai, pagalbos specialistai, pavaduotojai ugdymui, mokyklų vadovai.

Įtrauki mokymosi aplinka
Mokymų programa mokyklų bendruomenėms „Įtraukios mokymosi aplinkos kūrimas mokykloje vadovaujantis vertybinėmis nuostatomis“
Programos trukmė 40 val. (Galimas programos įgyvendinimas dalimis)
Apie Įgyvendinant įtraukiojo švietimo idėjas būtina padėti mokykloms kurti viziją, kuri įgalintų mokytojus pajusti savo darbo prasmę: įvardinti kas jiems svarbiausia jų darbe, suvoktų kokias vertybes nori puoselėti kaip asmenys ir mokyklos bendruomenės nariai, kokią aplinką nori kurti, kokį požiūrį apie mokinius norėtų turėti, kokius vertinimo metodus norėtų pasirinkti. Seminarų metu mokytojai turės galimybę pažinti save ir ugdyti savo kaip mokytojo asmenybes, įvardinti savo vertybes, džiaugtis profesionalumu ir kuriama pridėtine verte.
Dalyviai Visų dalykų mokytojai, pagalbos specialistai, pavaduotojai ugdymui, mokyklų vadovai.

Vadybinės kompetencijos
Mokymų programa „Pedagogų vadybinių kompetencijų tobulinimas”
Programos trukmė 45 akademinės valandos
Apie Ši programa skirta pedagogų vadybinių kompetencijų tobulinimui, asmenims, ketinantiems tapti švietimo įstaigų vadovais. Šiuose mokymuose bus tobulinamos šios vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijos: bendrosios kompetencijos (asmeninis veiksmingumas, strateginis mąstymas ir pokyčių valdymas, mokėjimo mokytis, vadovavimo žmonėms) ir vadovavimo sričių kompetencijos (vadovavimo ugdymui ir mokymuisi). Pedagogai, ketinantys tapti švietimo įstaigų vadovais, pirmoje sesijoje turės galimybes gilintis į vadybines teorijas, diskutuoti su kolegomis, reflektuoti vadybines veiklas, įsivertinti savo kompetencijas mokymosi procese, rengti savo įstaigai aktualų pokyčio projektą ir jį išbandyti darbinėje aplinkoje, studijuoti rekomenduojamus šaltinius. Antroje sesijoje dalyviai galės lankytis vienoje mokykloje, stebėti jose ugdomąją veiklą. Trečioje sesijoje kiekvienas dalyvis pristatys savo savarankišką darbą ir gaus grįžtamąjį ryšį, reflektuos savo patirtį įgytą mokymų metu.
Dalyviai Visų dalykų mokytojai, pagalbos specialistai, pavaduotojai ugdymui, mokyklų vadovai.

Elgesio ir/ar emocijų sutrikimų mokiniai
Seminaras „Elgesio ir/ar emocijų sutrikimų turintis mokinys mano klasėje – KAIP SIEKTI PAŽANGOS?“
Seminaro trukmė 4 akademinės valandos
Apie Tėvų auklėjimas, mokymo strategijos nelemia elgesio ir/ar emocijų sutrikimo, bet tam tikras mokymo, auklėjimo stilius padeda juos ugdyti. Šioje paskaitoje aptariama, ką galime padaryti, siekdami ugdyti elgesio ir/ar emocijų sutrikimų turinčius mokinius: kokius santykius turime kurti klasėje; ką gali lemti pamokos struktūra; kaip patraukti mokinių dėmesį ir įtraukti į pamoką; kodėl neapsieinama be klasės taisyklių, pagyrimų. Taip pat nagrinėjama, ką daryti, kai viso to nepakanka, siūlomi efektyvūs elgesio valdymo metodai ir būdai. Nors seminaras skirtas darbui su elgesio ir/ar emocijų sutrikimų turinčiais mokiniais, ugdymo metodai bei siūlomi patarimai tinka mokant kiekvieną mokinį.
Dalyviai Bendrojo lavinimo mokyklų mokytojai, pagalbos specialistai.

Švietimo pagalba
Paskaita „Švietimo pagalba bendrojo lavinimo mokykloje”
Paskaitos trukmė 4 akademinės valandos
Apie Mokiniui sunkiai sekasi mokytis: Kaip elgtis? Koks tinkamas pagalbos mokiniui algoritmas mokykloje? Kokie dalyviai ir kaip dalyvauja šiame cikle? Kaip vykdomas specialiosios pedagoginės pagalbos skyrimas ir teikimas: pokalbiai, vertinimas, ugdymo pritaikymas, stebėjimas.
Dalyviai Bendrojo lavinimo mokyklų specialieji pedagogai, administracija.

Taisyklių atmintinė
Paskaita „Taisyklių atmintinė - patikrintas būdas, padedantis lengviau suprasti, įsiminti ir prisiminti tai, ko mokosi mokinys!”
Paskaitos trukmė 2 val.
Apie "Kali kali, o jie nieko neatsimena!" Jei kartais mokant kyla tokių minčių ir vis ieškote sprendimo, ką dar galima padaryti kitaip - ši paskaita - Jums! Kaip sudominti mokinius pamokoje? Kaip pateikti mokomąją medžiagą? Kaip išmokyti naudotis išmoktomis žiniomis? Kodėl kartais reikia "išorinių smegenų"?

Mokyklos strategija
Seminaras „Ateitis dabar – mokyklos strategijos rengimo sesija“
Seminaro trukmė 6 akademinės valandos
Apie Programos turinys grindžiamas mokslininkų įžvalgomis mokyklos strateginio valdymo/planavimo klausimais, naujausiais švietimo strateginiais dokumentais, lektorių autentiška ilgamete pedagogine bei vadybine patirtimi įgyta vadovaujant švietimo įstaigoms bei dalyvaujant mokyklų išoriniuose vertinimuose, taip pat suaugusiųjų mokymo didaktinėmis nuostatomis ir metodologiniais reikalavimais. Išklausę programos kursą, klausytojai žinos keletą strateginio planavimo įtraukiant bendruomenės narius strategijų, gebės taikyti Geros mokyklos koncepcijos nuostatas formuojant mokyklos viziją ir misiją, suvoks kiekybinių ir kokybinių veiklos rodiklių pritaikymą numatant įgyvendinamų priemonių sėkmės rodiklius strateginiame plane. Atlikę praktines užduoti supras, kaip strateginiame plane derinti nacionalinius ir mokyklos veiklos prioritetus, kaip formuluoti pamatuotus lūkesčius (rezultatus), praktinio patyrimo būdu susipažins su galimais strateginio planavimo žingsniais, kurių metu būtų įtraukiama mokyklos bendruomenė.