Saulės stygos
/

„Liepsnojantis entuziazmas, palaikomas sveiko proto ir atkaklumo, yra kokybė, kuri dažniausiai tampa sėkme“ – Dale Carnegie.

 


LORETA KAČIUŠYTĖ SKRAMTAI

LORETA KAČIUŠYTĖ SKRAMTAI

VEIKLOS PATIRTIS Baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademiją ir įgijo choro vadovo bei chorinių disciplinų dėstytojo kvalifikaciją (bakalauro laipsnis), bei muzikologijos srities pedagogikos magistro laipsnį. Vilniaus pedagoginiame universitete apgynė daktaro disertaciją tema "Mikčiojančių 5-7 m. vaikų ugdymo optimizavimas muzikine veikla". Šiuo metu studijuoja Vilniaus universiteto Medicinos fakultete Muzikos terapijos magistrantūros programoje. Dirbo muzikos mokytoja ir vaikų choro vadove, spec. pedagoge-muzikos terapeute, projektų vadove, vadybinį darbą mokykloje. Yra Lietuvos muzikos terapijos asociacijos tarybos narė nuo 1997 m.

VEIKLOS TEMOS Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymas. Kompetencijų ugdymas. Mentorystė. Darbas komandoje. Vertybinis ugdymas.

TYRINĖJIMŲ SRITYS Muzikos terapijos taikymas įtraukiojo ugdymo bei socialinės įtraukties gerinimui, plėtojant socialinius bei emocinius įgūdžius, telkiant organizacijų bendruomenes.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Švietimo darbuotojai. Mažiau galimybių turintys jaunuoliai ir suaugę

KONTAKTAI loreta.kaciusyte@gmail.com

LAIMA MACEVIČIŪTĖ

LAIMA MACEVIČIŪTĖ

VEIKLOS PATIRTIS Baigė Vilniaus pedagoginį universitetą, įgijo etikos ir anglų kalbos mokytojo specialybes (bakalauro laipsnis) ir Vilniaus Universiteto edukologijos magistratūros Švietimo kultūros programą (magistro laipsnis). Dirbo anglų kalbos mokytoja, ugdymo karjerai koordinatore, veiklos bei tarptautinių projektų koordinatore. Dalyvavo įvairiose nacionalinėse bei tarptautinėse savanorystės programose, 2011m. - Bolivijoje, 2017m. - Ugandoje ir kt. 2018 - 2020 m.m. dalyvavo stažuotėje Vašingtono lietuvių mokykloje Jungtinėse Valstijose.

VEIKLOS TEMOS Užsienio kalbos mokymas. Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymas. Lyderystės ugdymas ir karjeros konsultavimas. Savanorystė. Mentorystė. Neformalusis ugdymas. Darbas komandoje. Tarpkultūrinis mokymasis. Vertybinis ugdymas.

TYRINĖJIMŲ SRITYS Dvikalbystė. Užsienio kalbos mokymo metodai. Lyderystės ir komandos formavimo ugdymas.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Vaikai, paaugliai, jaunimas. Švietimo darbuotojai. Mažiau galimybių turintieji jaunuoliai. Tarptautiniai savanoriai.

KONTAKTAI laima.mac@gmail.com

DANGUOLĖ MARMIENĖ

DANGUOLĖ MARMIENĖ

VEIKLOS PATIRTIS Baigė Vilniaus pedagoginį universitetą, įgijo lietuvių kalbos ir literatūros mokytojo specialybę (bakalauro laipsnis). Kauno technologijos universiteto Socialinių mokslų fakultete baigė verslo administravimo studijų programą, įgijo vadybos ir verslo administravimo magistro kvalifikacinį laipsnį. Dirbo lietuvių kalbos mokytoja, dvidešimt metų dirba vadybinį darbą mokykloje. Dalyvavo ES socialinio fondo projekte „Mokyklos vadybos stiprinimas bendrojo lavinimo mokyklose (modelių kūrimas)“, yra mokyklų tobulinimo partnerė, mentorė, vadybos ekspertė, veiklos kokybės išorės vertintoja.

VEIKLOS TEMOS Formaliojo ugdymo planavimas, organizavimas. Veiksmingos ugdymo strategijos. Mentorystė.

TYRINĖJIMŲ SRITYS Muzikos terapijos taikymas įtraukiojo ugdymo bei socialinės įtraukties gerinimui, plėtojant socialinius bei emocinius įgūdžius, telkiant organizacijų bendruomenes.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Švietimo darbuotojai. Švietimo vadovai.

KONTAKTAI d.marmiene@gmail.com

EGLĖ SAIKAUSKIENĖ

EGLĖ SAIKAUSKIENĖ

VEIKLOS PATIRTIS Vilniaus pedagoginiame universitete baigė Matematikos ir informatikos studijų programą, įgijo matematikos bakalauro laipsnį, mokytojo kvalifikaciją. Vilniaus universitete baigė Specialiosios pedagogikos studijų programą, įgijo edukologijos magistro laipsnį, specialiojo pedagogo kvalifikaciją. Dirbo Vilniaus universiteto administracijoje, kur kuravo bendradarbiavimą su gimnazijomis partnerėmis, konsultuodavo būsimus ir esamus studentus studijų klausimais, įkūrė VU Vaikų universitetą, mezgė ir palaikė ryšius su užsienio Vaikų universitetų organizatoriais. Dirba specialiąja pedagoge bendrojoje mokykloje, įgijo specialiosios pedagogės metodininkės kvalifikaciją. Su mokykla dalyvavo Erasmus projekte, sėmėsi ir dalinosi patirtimi su UK, Graikijos mokyklomis. Veda seminarus mokytojams, pagalbos specialistams, tėvams. Yra išleidusi metodinę priemonę "Taisyklių atmintinė 1-4 kl.".

VEIKLOS TEMOS Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas. Švietimo pagalbos teikimas mokykloje. Veiksmingos ugdymo strategijos pamokoje. Bendravimas ir bendradarbiavimas su vaikais namuose ir mokykloje. Vaikų auklėjimas.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Bendrųjų mokyklų mokytojai. Švietimo pagalbos specialistai ir mokyklos administracija. Tėvai.

KONTAKTAI egle.jakaite@gmail.com

LAURA STEPANAUSKIENĖ

LAURA STEPANAUSKIENĖ

VEIKLOS PATIRTIS Baigė Vilniaus universiteto matematikos mokslų magistro studijas, įgijo matematikos mokytojo specialybę. Turi 17 metų darbo patirties švietime ir finansinėse institucijose. Dalyvavo švietimo projekte „Lyderių laikas 2” ir baigė švietimo lyderystės konsultanto programą. Projekte „Lyderių laikas 3” dirbo švietimo lyderystės konsultante. Baigė ICF koučingo programą ir vedė individualias ir grupines koučingo sesijas. Baigė ISM Vadovų magistrantūros studijų programos modulį „Lyderystė: galios įprasminimas“.

VEIKLOS TEMOS Asmenybės ugdymas (koučingas), Vertę kuriantis bendravimas, Darbas komandoje, Susitelkimo į sprendimus menas.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Vaikai ir suaugusieji.

KONTAKTAI laura.stepanauskiene@gmail.com

EDVARDAS ŠIDLAUSKAS

EDVARDAS ŠIDLAUSKAS

VEIKLOS PATIRTIS Studijavo psicholoiją Vytauto Didžiojo universitete (bakalauras) ir Mykolo Romerio universitete (magistras). Lietuvos edukologijos universitete įgijo filosofijos magistro laipsnį. Studijuoja LSMU, podiplominės Kognityvinė elgesio terapijos studijos, psichoterapeuto kvalifikacijai įgyti, 4 kursas. Dirba psichologu bendrojo ugdymo mokykloje ir kviestiniu lektoriumi įvairiuose projektuose, dažnas komenatorius įvairiose radijo, TV laidose, naujienų portaluose, psichika.eu įkurėjas. Darbe taiko fenomenologinės analizės, Kognityvinės elgesio psichoterapijos metodus ir bendrąsias psichologo kompetencijas.

VEIKLOS TEMOS Asmeninės ir grupinės konsultacijos. Praktiniai-patyriminiai užsiėmimai. Seminarai: savęs pažinimo, pedagogikos, santykių, konfliktų sprendimo bei tiesiog klasikinėmis žmogaus ir bendruomenės psichologijos temomis.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Paaugliai. Poros ir šeimų konsultavimas. Mediacija konfliktų atveju.

KONTAKTAI info@psichika.eu www.psichika.eu

INGA VARGALIENĖ

INGA VARGALIENĖ

VEIKLOS PATIRTIS Baigė Vilniaus pedagoginio universiteto Etikos studijų kryptį, įgijo etikos mokytojo kvalifikaciją (humanitarinių mokslų bakalauras), Psichologijos studijų kryptį, įgijo psichologijos mokytojo kvalifikaciją (psichologijos mokslų aukštasis universitetinis išsilavinimas), Etikos didaktikos studijų kryptį (edukologijos mokslų magistras). Baigė Neformaliąsias švietimo lyderystės studijas (Lyderių laiko 2 projektas). Dešimt metų buvo Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės audito išorės vertintoja. Švietimo sistemoje dirba virš dvidešimt metų iš jų septynerius metus administracinį (Savivaldybės Švietimo skyriuje) ir aštuonerius - vadybinį darbą.

VEIKLOS TEMOS Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas (organizacijos lygmuo). Mokymo mokytis kompetencijų ugdymas (grupės, klasės, organizacijos lygmenys). Komandų formavimas. Darbas komandoje (grupės, organizacijos lygmuo). Strateginis planavimas ir pokyčių valdymas (organizacijos lygmuo).

TYRINĖJIMŲ SRITYS Švietimo vadyba. Lyderystė ir komandos/ų formavimas. Strateginis planavimas ir pokyčių valdymas.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Švietimo darbuotojai. Švietimo vadovai.

KONTAKTAI inga.vargaliene@gmail.com

CARLO SMALDONE VILLANI

CARLO SMALDONE VILLANI

VEIKLOS PATIRTIS Studijavo politikos mokslus Romoje (Italiaja), apgynė disertaciją „Italų ir religinių mažumų santykiai Libijoje 1850–22“, IRI-ANCIFAP įgijo „Edukacinės veiklos dizainerio“ kvalifikaciją. Turi didelę tarptautinių projektų vadovo, vertintojo, mokymų lektoriaus patirtį Italijoje, ES bei kitose šalyse. Bendradarbiauja su Italijos universitetais skaitydamas paskaitas. Italijoje įkūrė „CARTESIUS“ ir „PROMETEO“ asociacijas, kurios dalyvauja mokytojų rengime ir ES projektuose. Šios organizacijos įgyvendino eilę Grundvig bei Erasmus+ suaugusiųjų švietimo projektų susijusių su suaugusiųjų švietimu - ekonominio raštingumo, bendrųjų kompetencijų ugdymo, profesinio mokymo ir kitose srityse.

VEIKLOS TEMOS Projektų paraiškų rengimas, vertinimas ir valdymas. Inovacijos skaitmeninėje eroje. Nuotolinis mokymas. Mokymų instruktorių kvalifikacijos tobulinimas.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Suaugusiųjų švietimo, profesinio mokymo, kultūros įstaigų vadovai, konsultantai, projektų vadovai. Suaugusiųjų mokytojai.

KONTAKTAI about.me/carlo.smaldone

JŪRATĖ ŪSELIENĖ

JŪRATĖ ŪSELIENĖ

VEIKLOS PATIRTIS 2022 m. baigė Viliaus universiteto ir Lietuvos muzikos ir teatro akademijos jungtinę programą ir įgijo menų (muzikos) terapeutės kvalifikaciją (magistro laipsnis) ir apsigynė baigiamąjį magistro darbą „Senjorų biografinės muzikos panorama kaip priemonė muzikos terapijos praktikai gerontologijoj“. 2018 m. dalyvavo tarptautinėje ETHNO liaudies, pasaulinės ir tradicinės muzikos programoje Danijoje. 2023 m. konferencijoje „Muzikavimas senjorų emocinės sveikatos gerinimui“ skaitė pranešimus: „Kūrybinių veiklų taikymas senjorų gyvenimo kokybės gerinimui: Erasmus projektų patirtis“ (J. Ūselienė, L. Kačiušytė-Skramtai, VšĮ „Saulės stygos“) ir „Senjorų muzikiniai prioritetai ir muzikos naudojimo savipagalbai įpročiai: 2022 m. tyrimo apžvalga “ (Doc. Dr. Vilmantė Aleksienė, J. Ūselienė, Lietuvos muzikos ir teatro akademija, Lietuvos muzikos terapijos asociacija). Yra Lietuvos muzikos terapijos asociacijos narė nuo 2024 m.

VEIKLOS TEMOS Projektai su senjorų emocinės sveikatos stiprinimu, prevencija, užimtumu, pasitelkiant įvairius meno terapijos metodus.

TYRINĖJIMŲ SRITYS Muzikos terapijos taikymas senyvo amžiaus žmonėms, muzikinės biografinės muzikos poveikis ir svarba, dainavimo poreikis/trūkumas.

DARBAS SU TIKSLINĖMIS GRUPĖMIS Suaugę vyresnio amžiaus asmenys, senjorai.